Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 21:13

Rally-toko

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 33

Gabriella

Gabriella
Viestimäärä: 26

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 23.09.2012 klo 10:48  
+
0
Voi harmi :c loppuakohden teidän suoritus kyllä parani, ja kehän ulkopuolella olitte aika mahtavia, jos nyt tunnistin teidät oikein. Meillä meni ihan ok, mutta kontakti oli kyllä vähän hakusessa, sähläsi vähän mennessää, muttei onneksi jäänyt kovasti nuuhkimaan paikkoja (niinkuin meilkein kaikki muut osallistujat). Suoritusta voi katella TÄÄLTÄ.
Pisteitä meille kertyi 95/100. Olin ihan yllättynyt ettei taaskaan enempää ropissut. Sijoille ei kuitenkaan ylletty, vaikka ollaankin saatu näitä yli yhdeksänkymmenen pisteen suorituksia. Ihan tyytyväinen olen, mutta kontaktia pitää treenata. Seuraavasta suorituksesta tulee se luokkanousu, ja ennen kontaktien hiomista ei olla sinne menossa..... :D
http://rudolfthesuperdog.blogspot.fi/

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 23.09.2012 klo 12:03  
+
0
^Koira on musta suomenlapinkoira, ja minä olin tyttö punaisilla hiuksilla ja sinisellä paidalla. Hyvän näköistä menoa teillä! :peukku: Kontaktia kuitenkin löytyy suurimman osan ajasta.
Meilläkin on luokkanousu seuraavasta, mutta ei me voida todellakaan mennä AVOon, ennen kuin tulee enemmän kisavarmuutta. :nauru: Pitäisi käydä paljon eri paikoissa treenaamassa, sekä yrittää saada enemmän porukkaa mukaan kuin yksi kaveri silloin, kun kummallakin sopii aikataulut yhteen...
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

Gabriella

Gabriella
Viestimäärä: 26

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 23.09.2012 klo 12:09  
+
0
Joo, kyllä mä teidät näin :D ensi kerralla pitää tulla repimään hihasta sitten. Näinpä! ei mekään tosiaan olla menossa AVOon ennenkuin tää oppii asioita. Oon koittanut katella kursseja joille vois ilmottautua, vaikka kotoa löytyykin kyltit ja pidikkeet.

Viimeks ollaan käyty rally-toko kurssilla helmikuussa, ja sekin oli alkeiskurssi. Jatkokurssia on tosi vaikee löytää, eikä meidän kalenteriin oikein mahtuisikaan, kun on agia muutamana päivänä. Missä päin te majailette, jos voitais vaikka joskus treenailla ? (:
http://rudolfthesuperdog.blogspot.fi/

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 23.09.2012 klo 15:23  
+
0
Me ei olla edes käyty millään kurssilla. Ihan itseksemme olemme treenailleet, pari kertaa ollaan oltu toisen koiran kanssa kentällä ja muutamia kertoja olen koirapuistossa treenannut, kun on ollut toisella puolella koiria.
Me asumme Espoossa, Olarin suunnalla. Kaverin kanssa olemme sopineet treenipaikaksi Hietsun, koska se on sopivasti siinä puolivälissä kummallekin.
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 25.09.2012 klo 12:47  
+
0
Voisiko KiraKira olla, että teet huomaamattasi jotain virheitä joita et ole edes ajatellut? Täytyy nostaa kyllä hattua että olet saanut koiran kisakuntoon ilman ohjausta, mulle ne kyltit oli alusta asti niin epäselviä että niitä sai kouluttaja oikeasti vääntää rautalangasta.

Ilmoitin sitten Mökön suuruudenhulluna parin viikon päähän Nokialle ja heti alkoi oksettaa :nauru: Vielä kahteen lähtöön, ainakin saa potkua treeneihin kun on pakko...
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.09.2012 klo 12:48)

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Tiistaina, 25.09.2012 klo 13:14  
+
0
^Mä luulen, että suurin ongelma on, että jäänitys on kisatilanteessa mulla niin suurta, että Kira päättää, että tämä on tyhmää, en tee. Eli se paineistuu. Koska treenatessa me tehdään aina pitkiä sarjoja, eikä ongelmia ole koskaan. Eilen oltiin toisella kentällä, eli hajut paljon kiinnostavampia, ja huomasin ongelman liikkeellelähdössä. Siinä kontakti putosi samantien. Kontaktia emme ole muutenkaan kovinkaan paljoa hioneet, siihen pitää kiinnittää nyt enemmän huomiota, kun liikkeet on kuitenkin hyvin hallussa. Otinkin eilen pelkkää seuraamista hyvässä vireessä ja hyvässä kontaktissa.
Kiitos! :hymy: Se oli yllättävän helppoa. Kyltit olivat aluksi outoja, mutta otin youtuben avuksi ja katsoin, miltä niiden liikkeiden kuuluisi näyttää. Ainoa ongelma oli vasen täyskäännös, jonka mies onneksi tajusi ja pystyi näyttämään, mikä liike se on. Joku ohjaaja olisi kyllä kiva juuri siksi, että nyt en yhtään tiedä, miltä me näytämme kokonaisuutena ja mitä mahdollisia virheitä teen. Nythän emme saa myöskään koirahäiriötä samalla, kun ei ole sitä ryhmää siinä ympärillä.

Kyllä se siitä! :peukku: Treeniä, treeniä vaan. Toivotan jo nyt paljon onnea kisoihin!
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 19:11  
+
0
Kokeillaanpa, huomaisko joku. Eli kysymys rally-tokossa avoimessa luokassa kilpailleille.

Kyltit 360 ja 270 vasemmalle on saanut alossa suorittaa niin, että koiraa seuruutetaan loivasti vasemmalle, mutta avoimessa luokassa ympyrä tiukentuu. Mulle on neuvottu että kyltti on oikeaoppisesti suorittu kun koira pyörii paikallaan ohjaajan kiertäessä vasemmalle, mutta mm. rally-tokofoorumilla neuvottiin että ihannesuorituksessa ohjaaja tallaa paikallaan myös vasemmalle käännyttäessä, jolloin koira peruuttaa ohjaajan vierellä ympyrän, eli ei siis missään tapauksessa pysy paikallaan. Eräs lähde taas kertoi että voittajassa on jo virhe jos ohjaaja ei tallaa paikallaan koiran peruuttaessa vierellä. Eli oikeastaan kysymykseni on että teenkö virheen, jos avoimessa luokassa tallaan paikallani myös vasemmat käännökset koiran peruuttaessa vierellä?
Rise to reset the world.

Gabriella

Gabriella
Viestimäärä: 26

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 30.09.2012 klo 21:35  
+
0
Sääntöjen vastainen viesti poistettu tästäKIN viestistä.
Varoitus tuli epäasiallisesta palstakäyttäytymisestä!
- griffon
http://rudolfthesuperdog.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.10.2012 klo 07:49)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 13:15  
+
0
naukunen Miten teidän rallytokot meni viikonloppuna? Sähän olit Nokialla starttailemassa?

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 14:13  
+
0
Hyvin ja ei niin hyvin :nauru: Ensimmäiseltä radalta sijoituttiin kolmansiksi mutta toisella radalla sää ja odottelu tekivät sitten tehtävänsä ja otettiin hylly kun motivaatio oli niin pohjalukemissa. Ihan hyvä mieli jäi kuitenkin kun saatiin toi luokka avattua ja opin läksyn siitä että ei tuplastarttia ulkokisoissa tähän aikaan vuodesta.
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 08.10.2012 klo 14:17)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 14:37  
+
0
Onnea ekan radan menestyksestä! Mun piti tulla katsomaan kisoja, mutta mut pakotettiin lähtee mukaan anoppilaan, joten... :D

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 14:43  
+
0
Ymmärrän :nauru: Mutta ensi kuussahan on taas jo kisat, että jos kiinnostaa niin ei tarvitse kauaa odotella. Me varmaan kyllä vähän vielä harjoitellaan ennen seuraavia...
Rise to reset the world.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 14:53  
+
0
^Onnea kovasti ensimmäisen radan hyvästä tuloksesta ja luokan korkkauksesta! :aurinko:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 20:14  
+
0
^^ Täytyypi käyä kattelemassa, jos pääsen.

Me ollaan nyt pari kertaa käyty rallytokotreeneissä ja ne kyltit.... Mä oon niin pihalla! Tänään kuulin kans ekaa kertaa koskaan siitä vasemmasta täyskäännöksestä ja menikin varmaan vartti, ennen kuin tajusin miten se menee:nauru: Koira on onneksi viksu ja vilmaattinen, mä tuun sit vähän perässä.

KiraKira

KiraKira
Viestimäärä: 803

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 20:24  
+
0
^Se vasen täyskäännös oli kyllä ihan kamalan vaikea tajuta! Vaikka kuinka usein katsoin sen videolta, niin en vain tajunnut sitä. Onneksi mies tosiaan tajus ja pystyi näyttämään sen pari kertaa ennen kuin se meni perille. :hymy: Kyllä se siitä! :peukku:
PitaPata Dog tickers
Entiset lemmikit: kääpiökaniuros "Rusina", eli mahtavat n. 10 vuotta, kääpiökanityttö "Sanna", elinikää en muista

Hoitohevoset kuin lemmikit: welsh sec C Englyst Fame, pv Napoleon ja hannover Goldy

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 20:49  
+
0
Joo täällä mä oon himassa nyt opetellut sitä pyörimällä kuin papu elimessä ja kyl tää nyt jo sujuu! :D

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 21:08  
+
0
^ Mennään joskus treenaamaan tugetö! Saksalainen oli mullekin tosiaan ihan mahdoton joskus ymmärtää (kuten puolet niistä muistakin alokkaan kylteistä) mutta kyllä se nyt jo onneksi sujuu :nauru:
Rise to reset the world.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: RALLY-TOKO - Maanantaina, 08.10.2012 klo 21:11  
+
0
^ Joo mennään toki! Saat sit olla mun personal trainer, kun mä oon pihalla kuin lumiukko!

ewe

ewe
Viestimäärä: 206

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 17:11  
+
0
Rambo sai tänään koularin RTK2! :jjei: Nyt kisataukoa pitkään ja joskus vielä mölliluokkiin, voittajaan ei edetä :nauru:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: RALLY-TOKO - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 19:03  
+
0
^ Hienosti! :hymy: Me yritetään nyt kanssa lähikuukausina ottaa ne kaksi puuttuvaa tulosta ja sitten vaihtaa taas tuonne tokon puolelle. Alkaa mennä se voittaja sen verran utopistiseksi, avoimen vaikeus kun on lähinnä tuo peräpään käyttö niin se menee vielä rutiinilla.
Rise to reset the world.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28312
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6390
Viestejä yhteensä545928
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265951
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.06.2024 klo 03:00)